خرید خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای
خرید خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1399
بازدید : 987
نویسنده : شاهرخ

خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای

چراغ مطالعه از نوع کلیپسی یا همان گیره ای را باید یکی از بهترین وسیله های مطالعه برای دانشجویان و دانش آموزان داست. چراغ مطالعه کلیپسی که در این فروشگاه عرضه شده است نیاز به هیچ منبع برق خارجی ندارد و تنها با باطری های داخلی قابل تعویض برای مطالعه استفاده میشود.

برای استفاده ار چراغ مطالعه کلیپسی کافیست آن را بر روی کتاب با گیره مخصوص آن نصب کنید و کلید آن را زده تا صفحه کتاب شما روشن و آماده مطالعه شود. این چراغ مطالعه به راحتی در کیف و حتی جیب جا میشود و میتوان حتی در تخب خواب زمانی که همه خواب هستند از آن استفاده کرد. بهترین چراغ مطالعه کلیپسی با قابلیت تنظیم زاویه نور در جهت های مختلف.

خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای

خرید چراغ مطالعه کلیپسی ارزان

اگر میخواهید در محیط های کم نور و یا حتی تاریک به مطالعه بپردازید چراغ مطالعه گیره ای کتابی را باید بهترین گزینه برای مطالعه دانست. بر خلاف چراغ های مطالعه ای که به پنل مطالعه کتابی معروف است این چراغ نور بیشتری برخوردار بوده و صفحه کتاب را به خوبی روشن میکند. دقت نمایید که این چراغ مطالعه دارای رنگ های مختلفی است و ارسال رنگ به صورت کاملا رندوم انجام میشود. این چراغ دارای یک لامپ ال ای دی قوی ولی با مصرف کم باطری می باشد. باطری های داخلی این چراغ مطالعه در همه کیوسک های روزنامه فروشی و ساعت فروشی ها موجود است و به راحتی قابل تهیه می باشد. اگر قطر صفحات کتاب شما زیاد است و باز کردن زیاد گیره برای شما دشوار است میتوانید به چند صفحه رویی کتاب گیره آن را متصل کنید.

چراغ مطالعه کلیپسی

مزایای چراغ مطالعه کلیپسی کتابی:

  •  قیمت ارزان نسبت به سایر چراغ مطالعه ها

  • بدون نیاز به برق و یا سیم کشی

  • قابل استفاده در هر زمان و مکانی تنها با فشردن کلید چراغ مطالعه

  • قابل تنظیم در زوایای مختلف و چرخش کامل به همراه پوشش تمام صفحه کتاب مورد مطالعه

  • گیره های قوی و قابل نصب بر روی انواع کتاب و دفتر و...

چنانچه از استفاده از چراغ مطالعه های مختلف که مشکلات نصب و جابجایی و قیمت های بالا دارد با مشکلات زیادی همراه هستید میتوانید این چراغ مطالعه جیبی و حتی مسافرتی را خرید کنید و از مطالعه در هر زمانی لذت ببرید.

 

پنل چراغ مطالعه

چراغ مطالعه مهندسی کلیپسی

- لامپ ال ای دی پرنور و کم مصرف

- پایه و گیره متحرک با نصب سریع و آسان

- کیفیت عالی

- قابل استفاده در هر محلی حتی در سفر، محل کار، اتاق خواب و...

چنانچه در شب امکان روشن نگه داشتن چراغ اتاق وجود ندارد و دیگر نزدیکان شما آزرده خواهند شد چراغ مطالعه گیره دار را به شما پیشنهاد میکنیم. با این چراغ مطالعه دیگر نیازی به روشن نگه داشت چراغ ها نخواهید داشت و فقط صفحه کتاب شما روشن و به راحتی قابل مطالعه می باشد.

انواع چراغ مطالعه

همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد یکی از مهمترین مزیت های این چراغ مطالعه این است که نیاز به برق ندارد و تنها با سه عدد باطری کوچک ساعتی قابل استفاده است. چراغ مطالعه گیرده دار مخصوص مهندس ها، دانشجوها، دانش آموزان و سایر افرادی میباشد که در شرایطی که نور کافی در نزدیکی آنها نیست میخواهند اقدام به مطالعه کنند است. لامپ های ال ای دی این چراغ مطالعه گیره ای بسیار قوی بوده و مطالعه را بسیار آسان میکند.

خرید اینترنتی چراغ مطالعه گیره ای کلیپسی مهندسی

چراغ مطالعه دانشجویی

چراغ مطالعه چیست؟
یک سوال ساده با جوابی که تقریبا همه افرادیکه حتی یک بار اسم آن را شنیده اند جواب آن را می دانند. از چراغ مطالعه برای مطالعه در شرایطی که نور محیط کم است استفاده میشود. حال اینکه چراغ مطالعه ها در هزاران شکل و مدل وجود دارد، برخی ثابت هستند و به دیوار یا میز متصل میشوند و برخی دیگر متحرک و قابل جابجایی در محوطه یک میز مطالعه. اما برخی مانند چراغ مطالعه گیره ای قابل استفاده آسان در هر مکان و شرایطی می باشد و نیاز نیست برای استفاده از ان هیچ منبع الکتریکی به آن متصل کنید. این محصول هم مانند دیگر محصولات الکتریکی این سایت نظیر الکترواسموک دارای باطری است ولی با این تفاوت که باطری آن قابل شارژ نیست ولی به راحتی و با قیمت ارزان قابل تهیه در اکثر فروشگاه ها می باشد. چراغ مطالعه کلیپسی طرفداران زیادی در بین مهندسین و دانشجوها مخصوصا دانشجوهای خوابگاهی دارد.

چراغ مطالعه کلیپسی

روش استفاده و تنظیم چراغ مطالعه گیره ای:
بر خلاف چراغ مطالعه های پایه دار چند تیکه ای این چراغ مطالعه نیاز به مراحل نصب پیچیده ای ندارد. در واقع کافیست کتاب خود را باز کرده و گیره پایین دستگاه را بگیرید تا باز شود و در قسمت بالای کتاب خود نصب کنید. حال نیاز به تنظیم زاویه نور دارید، برای اینکار ابتدا چراغ را روشن کنید تا زاویه تابش نور مشخص باشد حال شروع به چرخاندن قسمت بالای چراغ کنید تا به نحو مطلوب تنظیم گردد.
این چراغ مطالعه را حتی میتوان در گوشیه میز های کوچک مثل میز لبتاب نصب کرد و به راحتی از نور آن استفاده کرد.

خرید چراغ مطالعه همراه

خرید بهترین چراغ مطالعه کلیپسی ارزان
بدون نیاز به اتصال به برق
قابل حمل و استفاده در هر زمانی برای دانشجویان، مهندسان و ...

چراغ مطالعه دانش جویی

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








مطالب مرتبط با این پست
.