خدمات ترجمه کتاب و مقاله
نوشته شده در سه شنبه 9 آبان 1402
بازدید : 433
نویسنده : شاهرخ

کلید برقراری ارتباط مؤثر با جهان، صحبت کردن به زبان دنیاست. خدمات ترجمه تخصصی ما در سطح جهانی به شما کمک می‌کند تا بازارهای جدیدی پیدا کنید و خود را به خوبی به شرکای بین المللی معرفی کنید. طیف گسترده مترجمان ما شما را قادر می‌سازد تا تخصصی‌ترین متون دانشگاهی را مطابق با استانداردهای پذیرش مجلات معتبر ترجمه کنید.

کتاب‌ها به‌عنوان پل‌های مستحکمی عمل می‌کنند که علم و فرهنگ را به زبان خودشان به مردم سراسر جهان منتقل می‌کنند، اما این آثار ارزشمند توسط محققان در کشورها و زبان‌های مختلف نوشته شده‌اند و مردم برای خواندن آن‌ها نیاز به نسخه‌ای ترجمه‌شده دارند. ترجمه کتاب یکی از مهم‌ترین خدمات ترجمه تخصصی به شمار می‌رود که باید توسط مترجمان خبره و باتجربه در این زمینه ترجمه شود تا مفاهیم و اطلاعات کتاب به هر زبانی به درستی در اختیار عموم قرار گیرد.

 

ترجمه کتاب در زمینه‌های مختلف

اولین قدم برای ثبت درخواست ترجمه کتاب چیست؟

قیمت کتاب من چگونه خواهد بود؟

نمونه ترجمه کتاب چیست و چگونه ثبت می‌شود؟

چگونه می‌توان کتاب را بخش به بخش، واژگان کاربر و دوباره کتاب را به صورت رایگان تحویل داد؟

ثبت درخواست ترجمه کتاب

چگونه کتاب را ترجمه و چاپ کنیم؟

اگر قصد دارید کتابی را از انگلیسی به فارسی ترجمه کنید، باید به خاطر داشته باشید که حرفه‌ای بودن ترجمه بسیار مهم‌تر از اجرای آن است. کیفیت ترجمه تأثیر غیرقابل‌ تصوری بر خوانایی و جذابیت کتاب دارد، به طوری که ممکن است خواننده کتاب را پس از مطالعه قسمت‌هایی از کتاب از ادامه دادن منصرف کند. به خصوص اگر قصد ترجمه کتاب تخصصی را دارید باید از خدمات ترجمه حرفه‌ای استفاده کنید.

 

اگر قصد ترجمه کتابی را دارید بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید این است که ترجمه تخصصی کتاب را به مترجمی باسابقه و باسابقه و دارای سابقه درخشان در زمینه ترجمه مقاله، کتاب یا سایر متون تخصصی بسپارید. چنین مترجمی که رزومه خوبی دارد و برای کار آماده است.بله به این راحتی هم نیست.

talahost

نحوه ترجمه و چاپ کتاب

در این صورت بهترین گزینه سپردن کار به مراکز تخصصی ترجمه کتاب است. مراکزی که در این زمینه خدمات حرفه‌ای ارائه می‌کنند، تعداد زیادی متخصص را شامل می‌شود.

 

ترجمه کتاب کودک و نوجوان

ترجمه کتاب‌های داستانی یکی از مهم‌ترین کارهایی است که نیاز همیشگی جوامع مختلف بوده و هست، چرا که با توجه به نگارش و انتشار کتاب‌های تازه منتشر شده، مترجمان فارسی زبان نیز باید برای دستیابی به ترجمه رمان‌های داستانی جدید تلاش کنند. شنیدن و نظر عموم فارسی زبانان.

 

ترجمه کتب علمی و تخصصی

ترجمه کتب علمی و دانشگاهی یکی از مهم‌ترین خدمات ترجمه مورد استفاده اکثر دانشجویان، اساتید دانشگاه و متخصصان می‌باشد. شما می‌توانید با استفاده از خدمات ترجمه کتاب شبکه مترجمان ایران، درخواست ترجمه کتاب‌های علمی و دانشگاهی خود را داشته باشید و در کمترین زمان و از طریق تعامل با مترجم موردنیاز، کتاب ترجمه شده خود را با بالاترین کیفیت ترجمه و نگارش دریافت کنید.

 

تفاوت ترجمه کتاب‌های تخصصی با ترجمه عمومی چیست؟

ترجمه تخصصی یا ترجمه علمی به ترجمه متون علمی اطلاق می‌شود. معمولاً در متون علمی به دلیل وجود اصطلاحات تخصصی، کار مترجم دشوارتر است. درواقع برای ترجمه تخصصی کتاب، مترجم باید دانش کافی از زبان مقصد و همچنین آشنایی کامل با زبان مبدأ و مقصد داشته باشد و همین موضوع تفاوت بین ترجمه تخصصی کتاب و ترجمه عمومی را مشخص می‌کند




بازدید : 677
نویسنده : شاهرخ

سرور مجازی مدیریت شده یکی از سرورهای بسیار پرکاربرد است که مدیران سایت‌ها برای سهولت در انجام کارها و بهره‌گیری از مزیت‌های پیشرفته، اقدام به خریداری آن می‌کنند.

به‌طورکلی سرورهای مجازی به دودسته مدیریت شده و مدیریت نشده تقسیم می‌شوند. ازآنجایی‌که استفاده از سرورهای مجازی مدیریت شده آسان‌تر است و برای نگهداری و مدیریت آنها نیاز به اتلاف وقت نیست؛ کاربران استفاده از آن را در اولویت قرار می‌دهند.

سرورهای مجازی مدیریت شده از خصوصیات و ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار است و استفاده از آنها به وب‌سایت و نیازهای آن بستگی دارد. به همین دلیل کاربران قبل از اینکه برای خرید و راه‌اندازی آن اقدام کنند؛ باید اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشند.

در این مطلب به طور کامل سرور مجازی مدیریت شده را مورد بررسی قرار داده و شما را با مزیت‌ها و کاربردهای آن آشنا خواهیم کرد. همچنین در نهایت به این سؤال پاسخ خواهیم داد که سرور مجازی مدیریت شده برای چه کسب‌وکاری مناسب است؟

سرور مجازی مدیریت شده چیست؟

سرور مجازی یا vps انواع مختلفی دارد و هرکدام از آنها بر اساس خصوصیات و ویژگی‌هایی که دارند؛ در مکان خاصی مورداستفاده قرار می‌گیرند. سرورهای مجازی به دودسته مدیریت شده و مدیریت نشده تقسیم می‌شوند.

سرور مجازی مدیریت شده یکی از سرورهای بسیار محبوب و پرکاربرد است که معمولاً بیشتر افراد برای کسب‌وکار خود از آن استفاده می‌کنند. همان‌طور که از اسم این سرور مشخص است؛ نگهداری و مدیریت آن بر عهده کاربر نیست. این سرویس تحت مدیریت شرکت هاستینگ بوده و خریداران اصلاً در مدیریت آن نقشی نخواهند داشت.

تمامی کارهای نگهداری و مدیریت سرور مانند امنیت، بک‌آپ‌گیری، نصب نرم‌افزار و به‌روزرسانی هسته توسط ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی انجام می‌گیرد. همین امر باعث شده که کاربران وقت خود را در این زمینه هدر ندهند و تمام تمرکز خود را روی مسائل تجاری قرار دهند.

مزیت‌های سرور مجازی مدیریت شده

سرورهای مجازی مدیریت شده مزیت‌های بسیار خوبی برای کسب‌وکارها به همراه دارد. به همین دلیل بیشتر این کسب‌وکارها بر اساس نیاز وب‌سایت خود از آنها استفاده می‌کنند. از جمله مهم‌ترین مزیت‌های سرور مجازی مدیریت شده برای کسب‌وکارها، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

·         سایت‌ها به‌مرورزمان میزان ترافیک آنها بالا می‌رود. به همین دلیل باید منابع سرور مانند ram، cpu و... را ارتقا دهند. سرور مجازی مدیریت شده انعطاف‌پذیری بالایی دارد و این امکان را به کاربر می‌دهد تا منابع را بر اساس نیاز سایت ارتقا دهد.

·         سرورهای مدیریت شده دسترسی کامل روت را به کاربر می‌دهد تا بر اساس نیاز خود تغییرات لازم را اعمال کند.

·         مدیریت این سرور مجازی بر عهده ارائه‌دهنده خدمات سرور مجازی بوده و کاربر نیاز نیست وقت خود را صرف این کار کند.

·         آدرس‌های IP در سرور مجازی مدیریت شده برای هر سرور منحصربه‌فرد است. همین امر باعث شده که امنیت سایت را بالا برده و کاربر نگران مسائل امنیتی نباشد.

·         ازآنجایی‌که مدیریت سایت بر عهده کاربر شرکت ارائه‌دهنده است؛ دیگر نیاز نیست برای مدیریت فنی وب‌سایت فرد خاصی را استخدام کرد.

فاکتورهای مهم در هنگام خرید سرور مجازی مدیریت شده

کسانی که برای سایت کسب‌وکار خود قصد خرید سرور مجازی مدیریت شده را دارند؛ باید به فاکتورهای مهمی توجه کنند. این فاکتورهای مهم عبارت‌اند از:

·         امکانات سرویس باتوجه‌به نوع سایت

·         منابع سرور و میزان مقیاس‌پذیری آن

·         کارایی سرور از جمله میزان سرعت و آپ تایم آن

·         راحتی در استفاده از سرور

سرور مجازی مدیریت شده برای کسب‌وکارها

بیشتر افرادی که قصد خریداری سرور مجازی مدیریت شده را دارند؛ معمولاً با این سؤال مواجه می‌شوند که این سرور برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

سرورهای مجازی مدیریت شده امکانات مختلفی مانند سیستم‌عامل‌های مختلف، کنترل پنل، وب سرور، فایروال، آنتی‌ویروس، آنتی شل و... را بر اساس نیاز کاربر ارائه خواهد داد. تنوع بالای امکانات این سرور باعث شده که برای تمامی کسب‌وکارها مناسب باشد.

معمولاً کسب‌وکارهایی که سایتشان ترافیک بالایی دارد و مبتنی بر زبان PHP مانند وردپرس (فروشگاهی و غیر فروشگاهی)، دروپال، جوملا، پرستاشاپ، اپن کارت، مجنتو و حتی سیستم‌های مدیریت محتوای اختصاصی است؛ از این سرور استفاده می‌کنند.

سخن نهایی

سرور مجازی مدیریت شده یکی از سرورهای بسیار محبوب و کاربردی است که بیشتر افراد برای کسب‌وکار خود از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب به طور کامل این سرویس را مورد بررسی قرار دادیم و در نهایت به این سؤال پاسخ دادیم که سرور مجازی مدیریت شده برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟ اگر همچنان درباره این نوع سرور سؤالی دارید؛ از طریق بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت بولتن نیوز




کاپشن چرم طبیعی مردانه
نوشته شده در جمعه 5 آذر 1400
بازدید : 817
نویسنده : شاهرخ

بهترین کاپشن چرم طبیعی مردانه، فروشگاه اینترنتی کت چرم مردانه.

از چرم طبیعی و اصل، کت چرم و کاپشن چرم خزردار.

کاپشن چرم مردانه

کاپشن چرم مردانه

کت چرمی مردانه و پسرانه اسپرت و شیک

 




خرید خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1399
بازدید : 959
نویسنده : شاهرخ

خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای

چراغ مطالعه از نوع کلیپسی یا همان گیره ای را باید یکی از بهترین وسیله های مطالعه برای دانشجویان و دانش آموزان داست. چراغ مطالعه کلیپسی که در این فروشگاه عرضه شده است نیاز به هیچ منبع برق خارجی ندارد و تنها با باطری های داخلی قابل تعویض برای مطالعه استفاده میشود.

برای استفاده ار چراغ مطالعه کلیپسی کافیست آن را بر روی کتاب با گیره مخصوص آن نصب کنید و کلید آن را زده تا صفحه کتاب شما روشن و آماده مطالعه شود. این چراغ مطالعه به راحتی در کیف و حتی جیب جا میشود و میتوان حتی در تخب خواب زمانی که همه خواب هستند از آن استفاده کرد. بهترین چراغ مطالعه کلیپسی با قابلیت تنظیم زاویه نور در جهت های مختلف.

خرید چراغ مطالعه کلیپسی - گیره ای

خرید چراغ مطالعه کلیپسی ارزان

اگر میخواهید در محیط های کم نور و یا حتی تاریک به مطالعه بپردازید چراغ مطالعه گیره ای کتابی را باید بهترین گزینه برای مطالعه دانست. بر خلاف چراغ های مطالعه ای که به پنل مطالعه کتابی معروف است این چراغ نور بیشتری برخوردار بوده و صفحه کتاب را به خوبی روشن میکند. دقت نمایید که این چراغ مطالعه دارای رنگ های مختلفی است و ارسال رنگ به صورت کاملا رندوم انجام میشود. این چراغ دارای یک لامپ ال ای دی قوی ولی با مصرف کم باطری می باشد. باطری های داخلی این چراغ مطالعه در همه کیوسک های روزنامه فروشی و ساعت فروشی ها موجود است و به راحتی قابل تهیه می باشد. اگر قطر صفحات کتاب شما زیاد است و باز کردن زیاد گیره برای شما دشوار است میتوانید به چند صفحه رویی کتاب گیره آن را متصل کنید.

چراغ مطالعه کلیپسی

مزایای چراغ مطالعه کلیپسی کتابی:

  •  قیمت ارزان نسبت به سایر چراغ مطالعه ها

  • بدون نیاز به برق و یا سیم کشی

  • قابل استفاده در هر زمان و مکانی تنها با فشردن کلید چراغ مطالعه

  • قابل تنظیم در زوایای مختلف و چرخش کامل به همراه پوشش تمام صفحه کتاب مورد مطالعه

  • گیره های قوی و قابل نصب بر روی انواع کتاب و دفتر و...

چنانچه از استفاده از چراغ مطالعه های مختلف که مشکلات نصب و جابجایی و قیمت های بالا دارد با مشکلات زیادی همراه هستید میتوانید این چراغ مطالعه جیبی و حتی مسافرتی را خرید کنید و از مطالعه در هر زمانی لذت ببرید.

 

پنل چراغ مطالعه

چراغ مطالعه مهندسی کلیپسی

- لامپ ال ای دی پرنور و کم مصرف

- پایه و گیره متحرک با نصب سریع و آسان

- کیفیت عالی

- قابل استفاده در هر محلی حتی در سفر، محل کار، اتاق خواب و...

چنانچه در شب امکان روشن نگه داشتن چراغ اتاق وجود ندارد و دیگر نزدیکان شما آزرده خواهند شد چراغ مطالعه گیره دار را به شما پیشنهاد میکنیم. با این چراغ مطالعه دیگر نیازی به روشن نگه داشت چراغ ها نخواهید داشت و فقط صفحه کتاب شما روشن و به راحتی قابل مطالعه می باشد.

انواع چراغ مطالعه

همانطور که در توضیحات بالا ذکر شد یکی از مهمترین مزیت های این چراغ مطالعه این است که نیاز به برق ندارد و تنها با سه عدد باطری کوچک ساعتی قابل استفاده است. چراغ مطالعه گیرده دار مخصوص مهندس ها، دانشجوها، دانش آموزان و سایر افرادی میباشد که در شرایطی که نور کافی در نزدیکی آنها نیست میخواهند اقدام به مطالعه کنند است. لامپ های ال ای دی این چراغ مطالعه گیره ای بسیار قوی بوده و مطالعه را بسیار آسان میکند.

خرید اینترنتی چراغ مطالعه گیره ای کلیپسی مهندسی

چراغ مطالعه دانشجویی

چراغ مطالعه چیست؟
یک سوال ساده با جوابی که تقریبا همه افرادیکه حتی یک بار اسم آن را شنیده اند جواب آن را می دانند. از چراغ مطالعه برای مطالعه در شرایطی که نور محیط کم است استفاده میشود. حال اینکه چراغ مطالعه ها در هزاران شکل و مدل وجود دارد، برخی ثابت هستند و به دیوار یا میز متصل میشوند و برخی دیگر متحرک و قابل جابجایی در محوطه یک میز مطالعه. اما برخی مانند چراغ مطالعه گیره ای قابل استفاده آسان در هر مکان و شرایطی می باشد و نیاز نیست برای استفاده از ان هیچ منبع الکتریکی به آن متصل کنید. این محصول هم مانند دیگر محصولات الکتریکی این سایت نظیر الکترواسموک دارای باطری است ولی با این تفاوت که باطری آن قابل شارژ نیست ولی به راحتی و با قیمت ارزان قابل تهیه در اکثر فروشگاه ها می باشد. چراغ مطالعه کلیپسی طرفداران زیادی در بین مهندسین و دانشجوها مخصوصا دانشجوهای خوابگاهی دارد.

چراغ مطالعه کلیپسی

روش استفاده و تنظیم چراغ مطالعه گیره ای:
بر خلاف چراغ مطالعه های پایه دار چند تیکه ای این چراغ مطالعه نیاز به مراحل نصب پیچیده ای ندارد. در واقع کافیست کتاب خود را باز کرده و گیره پایین دستگاه را بگیرید تا باز شود و در قسمت بالای کتاب خود نصب کنید. حال نیاز به تنظیم زاویه نور دارید، برای اینکار ابتدا چراغ را روشن کنید تا زاویه تابش نور مشخص باشد حال شروع به چرخاندن قسمت بالای چراغ کنید تا به نحو مطلوب تنظیم گردد.
این چراغ مطالعه را حتی میتوان در گوشیه میز های کوچک مثل میز لبتاب نصب کرد و به راحتی از نور آن استفاده کرد.

خرید چراغ مطالعه همراه

خرید بهترین چراغ مطالعه کلیپسی ارزان
بدون نیاز به اتصال به برق
قابل حمل و استفاده در هر زمانی برای دانشجویان، مهندسان و ...

چراغ مطالعه دانش جویی

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 




خرید لامپ اضطراری هندی بالب LED - مدل ثابت
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1399
بازدید : 983
نویسنده : شاهرخ

لامپ اضطراری هندی بالب LED - مدل ثابت

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1507708823.jpg

لامپ هندی بالب یک وسیله بسیار کاربردی در منزل است که در مواقع اضطراری و خاموشی
 و در مکان هایی که برق وجود ندارد مسافرت ها و کمپ های تفریحی یک همراه خوب برایتان خواهد شد
حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که به ناگهان در شب هنگام برق منزل قطع شده
 و همه جا را تاریکی مطلق فرا می گیرد و بسیاری از کارهایی که می بایست انجام دهید
 به دلیل عدم روشنایی نمی توان انجام داد

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1548556662.jpg

ما به شما محصولی با نام لامپ اضطراری هندی بالب را معرفی می کنیم
 که در این مواقع می تواند به کمک شما آمده و با تولید نور بسیار زیاد
 به راحتی محیط اطراف شما را روشن نماید

 

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1504642273.jpg

شما می توانید هم از حالت دستی این محصول استفاده کنید و هم اینکه روی دیوار نصب کرده و
 مانند یک چراغ پر نور از آن لذت ببرید. از دیگر مزایای هندی بالب حباب نشکن آن می باشد
 که با خیال راحت می توانید آن را جا به جا نمایید.همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید
 اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و براحتی در هر جایی قابل حمل است.

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1514493058.gif

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1484994499.jpg

برای تغذیه آن نیز از ۴ باتری قلمی می توان استفاده کرد و به مدت زمان طولانی نیز می توان از آن استفاده نمود
خاصیت چسبی که در پشت این لامپ وجود دارد باعث شده که به راحتی
 در هر قسمت از منزل که خواستید آنرا قرار دهید و استفاده کنید

 

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1474782009.jpg

همچنین از لامپ هندی بالب علاوه بر محیط منزل می توان در اتومبیل خود نیز استفاده نمود و اگر زمانی اتفاق و حادثه ای رخ داد
 و چراغ های ماشین شما در شب هنگام در حال حرکت از کار افتادند به وسیله این محصول
 به خودروهای در حال حرکت علامت دهید که شما نیز در حال تردد در جاده هستید

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1473955098.jpg

لامپ هندی بالب ما دارای 3 عدد چراغ LED می باشد که پرنور از لامپ های قبلی می باشد
لامپ های سری قبلی دارای یک عدد لامپ حبابی کوچک بودند که نور کمتری داشتند
همانطور که در تصاویر هم مشاهده می کنید اندازه و حجم این محصول بسیار کوچک بوده و به راحتی در هر جایی قابل حمل است

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1543660204.jpg

آن را می توانید در هر قسمت از منزل نصب کرده و استفاده نمایید و همچنین برای زمان هایی که می خواهید به مسافرت و یا کوه نوردی بروید این وسیله می تواند بسیار مفید واقع شود
در دل بیابان با روشنایی این لامپ می توانید با امنیت بیشتر شب را سپری نماید
می توان استفاده کرد و به مدت زمان طولانی نیز می توان از آن استفاده نمود
مدت زمان روشن بودن طولانی تنها با 4 باتری قلمی
لامپ هندی بالب قابلیت نصب بر روی کاشی ، داخل کمد، راه پله ، آشپزخانه ، پارکينگ ، اتاق کار و داخل اتومبيل را دارد

http://www.harajiha.ir/pic/uploads/1487315744.jpg

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 

 




کیف پول چرم مردانه
نوشته شده در یک شنبه 12 بهمن 1399
بازدید : 1023
نویسنده : شاهرخ

کیف پول کتی چرم مردانه- دارای جعبه کادویی

کیف پول مردانه دارای ده ها مدل مختلف با تنوع بسیار بالا است، اما اگر یک کیف کتی چرمی مد نظر شماست که دارای طرح های برجسته ای از تاریخ کهن سرزمین آرایایی کشورمان است ما بهترین و با کیفیت ترین کیف پول را عرضه کرده ایم. این کیف ها دارای سه طرح مختلف است که تصاویر آنها را مشاهده میکنید. ارسال طرح به صورت رندوم می باشد اما شما میتوانید طرح مورد نظر خود را در بخش پیام درج نمایید در صورت موجود بودن طرح کیف چرمی مد نظر شما همان طرح ارسال خواهد شد.

همچنین این کیف ها دارای یک جعبه بسیار شیک چوبی می باشد که آن را برای هدیه دادن بسیار محبوب کرده است.

جنس محصول از چرم خالص گاوی بوده و برخلاف اجناس بنجل چینی این محصول در داخل خود کشور تولید شده است و به راستی طرح های زیبای آن بسیار هنرمندانه بر روی آن منقوش شده است. پیشنهاد  خرید کیف پول چرم مردانه  با طرح های مختلف و برجسته هخامنش ساخت ایران با دوخت طبیعی.

کیف پول مردانه

انواع طرح های کیف پول مردانه چرمی:

  1. طرح فروهر: فروهر یک نماد مشهور در نزد ایرانیان است، طرح کار شده بر روی این کیف به صورت فوق العاده شیک و با رنگ های روشن و تاریک قابل ست کردن با انواع تیپ های اسپرت و مجلسی و کالج می باشد

  2. طرح شیر: یک طرح معروف برگرفته از طرح های منقوش در تخت جمشید است که تصاویر شیر ایرانی بر روی آن نقش بسته است

  3. طرح داریوش: این طرح تخت پادشاهی داریوش را به همراه خدمتکاران و با تاج پادشاهی به تصویر کشیده است

شما میتوانید با انتخاب این کیف های چرمی با کیفیت از فروشگاه اقدام به خرید بهترین و مرغوبترین کیف پول مردانه با جنس چرم طبیعی برای خود یا هدیه به دوستانتان کنید.

خرید کیف پول چرمی مردانه

 

 

خرید کیف پول دستی یا معروف به کیف پول کت قابل ست کردن با تمام تیپ ها

کیف پول مردانه چرمی اسپرت و مجلسی با طرح های برجسته از نقوش زیبای تخت جمشید

در داخل این کیف پول قسمت های مختلف برای قرار دادن پول، کارت و مدارک شناسایی، کارت های بانکی تعبیه شده است و میتوانید به راحتی تمام مدارک خود را در داخل آن جای دهید

کیف پول کادویی

راهنمای خرید و انتخاب کیف پول:

انتخاب کیف مردانه مخصوص پول شاید ساده به نظر برسد، اما میتوان انتخاب یک کیف مناسب را از سه جنبه برسی کرد، یکی شکل، دیگری جنس و مورد سوم فضای داخل کیف است.

از نظر شکل کیف های پولی به دو دسته کیف پول دستی یا کتی و کیف پول جیبی تقسیم میگردد که انتخاب بین این دو نسبتا ساده است و میتوان بر اساس نیاز خود هر مدل را که تمایل دارید انتخاب کنید، از نظر جنس پیدا کردن یک کیف خوب کمی دشوار است و مخصوصا هزینه های آن قطعا در انتخاب کیف تاثیرگذار است. نوعی از کیف پول ها وجود دارند که قیمت پایینی داشته و جنس آنها فوم است که کیفیت آنها چندان مناسب نیست، نوع دیگری هم هستن که از چرم های مصنوعی ساخته شده اند و کیفیتی متوسط دارند. اما کیف های ساخته شده از چرم طبیعی که کیف های عرضه شده در اینجا از همین جنس هستند کیفیت بالا، مقاومت بالا و زیبای های مخصوص به چرم را دارند. در نتیجه انتخاب جنس معمولا به هزینه هایی که برای خرید کیف پول مردانه و حتی زنانه کنار گذاشته اید مرتبط است.

اما مورد سوم که فضای داخل کیف است، این مورد بسته به نیاز هر فرد متفاوت است ولی معمولا کیف های پول به گونه ای طراحی میشوند که بیشترین فضا را به مصرف کننده ارائه بدهد. مدل های کیفی که در فروشگاه ما عرضه شده است علاوه بر جنس چرم طبیعی و قیمت مناسب بیشترین فضای قابل استفاده برای آنها تعبیه شده است تا مصرف کننده بتواند با خیال راحت اقدام به خرید آن کند.

کیف پول چرمی اصل

خرید کیف پول کتی مردانه با جنس چرم گافی دارای طرح های هخامنشی

بر خلاف کیف های دکمه دار، برای این کیف هیچ دکمه ای تعبیه نشده است تا در صورت نیاز راحت تر درون جیب جای بگیرد که این یک مزیت برای آن به حساب خواهد آمد.

کیف پول مردانه با جنس چرم به همراه یک جعبه کادویی برای مشتریان عزیز ارسال میگردد که میتوان گفت دار واقع این کیف بهترین هدیه برای مناسبت های گوناگون است و شما میتوانید آن را به هرکس که دوستش دارید هدیه دهید.

کیف پول کت مردانه

طراحی و دوخت این کیف بسیار ظریف و با دوام بوده که میتواند سالها برای شما کار کند، همچنین وزن آن بسیار سبک است که با قراردادن پول و مدارک و عکس ها میتوان به راحتی آن را حمل کرد، دقت نمایید که برای افزایش طول عمر کیف و حفظ زیبایی آن، کیف را به طور مستقیم در زیر تابش نور آفتاب در مدت طولانی قرار ندهید، برای تمیز کردن آن نیازی به واکس و اسپری نیست، کافیست آن را با یک دستمال مرطوب تمیز و سپس خشک کنید. در صورتیکه مدارک شما در داخل کیف نیست میتوانید آن را با آب ولرم شسته و سپس خشک کنید

اگر به دنبال یک هدیه مناسب هستید این کیف با طرح های زیبایی که دارد و همچنین جعبه کادویی آن یکی از بهترین ها است که پیشنهاد میکنیم آن را انتخاب کنید.

بهترین هدیه برای آقایان

ارسال به سراسر کشور از طریق پست

 

 




همکاری در فروش ارزانکده
نوشته شده در 1 فروردين 1397
بازدید : 492
نویسنده : شاهرخ

معرفی سیستم همکاری در فروش ارزانکده
چنانچه دارای سایت، وبلاگ و یا گروه اینترنتی هستید می توانید با معرفی محصولات موجود در سیستم همکاری در فروش ارزانکده به بازدیدکنندگان وب سایت ها و یا گروههای اینترنتی خود، در سود فروش آنها به میزان بسیار مناسبی بهره مند شوید و درآمد ماهیانه بسیار مناسبی کسب نمایید.

مزایای سیستم همکاری در فروش ارزانکده
1- دارا بودن بیش از 500محصولات بسيار جذاب ، جديد ،متنوع ،معتبر و پرفروش در فروشگاه هاي اينترنتی
2- پرداخت بالاترين سود مشارکت , 30تا 50 درصد از پورسانت به عنوان سود فروش
3 - تسويه حساب شفاف و روشن
4- واریز پورسانت تا 60 درصد از کالاهای ارسال شده به حساب وبمستر و 40 درصد باقی پس از توزیع کالا
5- امکانات بسيار متنوع براي تبليغ محصولات مختلف از جمله تبليغات تصويري ، لينک باکس ، پست ثابت ،پاپ اپ و ...
6- سيستم نرم افزاري قدرتمند و شفاف در نحوه عملکرد و فروش محصولات و محاسبه پورسانت شما
7-امکان رهگيري لحظه به لحظه سفارشات ثبت شده در پنل و از طريق کد رهگيري پستی
8- پشتيباني 24 ساعته توسط ايميل و تلفن
10-تغییر وضعیت سفارشات حداکثر کمتر از ۸ ساعت
11-واریز پورسانت به درخواست وب مستر در هر زمان

 


 




صفحه قبل 1 صفحه بعد